czwartek, 11 grudnia 2014

000 - Cześć.

Witam.

Mam na imię Anna i mam 13 lat.Mierzę 164 cm i ważę dużo za dużo,ale chcę to zmienić,podobnie jak inne aspekty mojego życia.Ten blog ma mi pomóc w osiągnięciu samokontroli na poziomie hard.

Dzisiaj jest 11.12.2014 , mam nadzieję że za rok o tej samej godzinie (14.45) będę ważyć 48 kg i będę szczęśliwa. Oby mi się udało. 

Ogólnie to mój dwudziesty któryś blog i myślę że parę osób mnie kojarzy.Chyba.

Ten post miał powstać wcześniej ale przeżywam ostatnio trudny czas i nie byłam w stanie nic napisać..

Kiedyś Wam powiem...

Myślę że na tym zakończę 1 post.Cieszę się jak diabli,a Wy? :)

P.S Pytajcie o wszystko śmiało :) 




2 komentarze:

  1. Powodzenia Kochana, trzymam mocno kciuki <3 jednak uważam, że na dietę jesteś za młoda.
    Trzymaj się *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia, Malutka. <3 Trzymam kciuki za Ciebie.
    Wiedz, że jesteś piękna nawet jak masz trochę kilogramów za dużo. Lecz gdy zmienisz w sobie to, co Ci nie odpowiada, będziesz jeszcze piękniejsza i do tego trzeba dążyć! :)

    http://my-god-is-ana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za obiektywne i sprawiedliwe opinie.
Życzę miłego dnia i powodzenia ! :*